Uploaded February 18, 2019

Recorded February 2019

1.0
2.1

near El Bruc, Catalunya (España)

Ruta circular que s'inicia a l'aparcament de Can Maçana i es dirigeix cap al Coll de Guirló, seguint les marques del GR-172. Una vegada passat el coll, arribem a una bifurcació, a l'esquerra segueix el GR i a la dreta hi ha marques de PR en direcció al refugi Vicenç Barbé, cap a on continuarem. A mig camí del refugi, passem per la Portella, un pas estret per on cal fer una petita grimpada. Des de la part alta de la Portella, una vegada superat el desnivell, el camí al refugi continua per la dreta, però nosaltres ens desviem a l'esquerra on comença la ruta de les Agulles. A partir d'aquí hem de seguir les marques vermelles.

La ruta de les Agulles acaba al Portell Estret, on podem descendir a l'esquerra fins al GR o continuar fent la ruta dels Frares. En aquest punt, ens devíem per la canal Ampla, seguint les marques blanques fins a una desviació a l'esquerra amb marques blaves. A partir d'aquí comença la ruta dels Frares, que ens durà fins al Coll de Porc.

Des del coll, girem a l'esquerra i comencem a baixar fins arribar al GR, des d'on, cap a l'esquerra, tornem a l'inici de la ruta passant per la Cadireta i la Roca Foradada.

Desviament a la dreta

La Portella

Inici del camí de les Agulles

Marques vermelles

1ª corda de la ruta

Vistes dels Frares Encantats

Portell Estret

Inici de la ruta dels Frares Encantats. Marques blaves

Coll de Lloro

Corda a unes arrels

Corda pel mig d'un forat