Uploaded September 14, 2013

Recorded September 2013

2.3
4.5

near Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Bonica caminada pel mig de les muntanyes del massis de Montserrat en el transcurs de la qual, hem pujat al cim i miranda de Sant Jeroni (punt més alt del massís) i al mirador del Moro.
Durant tota la caminada hem pogut gaudir amb la contemplació de les diverses formacions rocoses, així com, de les impressionants vistes que es poden veure des dels diferents miradors. Una variant important d’aquest recorregut, ha estat, el fet d’haver-nos desviat del camí vell, per pujar cap a l’ermita de Sant Antoni, on hem pogut gaudir amb la vista panoràmica que hi ha, a més de poder observar amb tot detall l’impressionant Cavall Bernat.

L'itinerari fet ha estat el següent:
Aparcament de la plaça dels Apòstols – places de la Creu i de l’Abat Oliva – escala dels Pobres –pas dels Francesos – miranda dels Ermitans - plaça de Santa Anna – camí vell de Sant Jeroni - passem per sota la Panxa del Bisbe – pla dels Ocells – pla dels Escurçons – basses de Sant Antoni – ermita de Sant Antoni – camí del Cavall Bernat a Sant Jeroni – encreuament de camins – ermita de Sant Jeroni – mirador del monument a Mossèn Cinto Verdaguer - cim i miranda de Sant Jeroni – ermita de Sant Jeroni – mirador del Moro – ermita de Sant Jeroni – les Pinasses (camí de pujada a l’Albarda Castellana) – encreuament de camins – camí nou de Sant Joan a Sant Jeroni – estació superior del funicular de Sant Joan - pla de les Taràntules – camí de les ermites – drecera cap a la bassa de Sant Miquel – ermita i creu de Sant Miquel – Monestir de Montserrat.
Parking

Monestir de Montserrat

• Photo of Bevvie

Bevvie Jun 26, 2017

Una experiencia y unas vistas impresionantes. Hay indicaciones, pero no son muy acertadas con el tiempo restante que indican.