Uploaded November 10, 2017

Recorded September 2016

1.1
2.3

near El Bruc, Catalunya (España)

Circular- Moderat
Itinerari que surt de Can Massana, visita Sant Pau Vell, puja el pas de la Portella, passar pel Refugi d'Agulles Vicenç Barbé i després va a buscar el Coll de Port, per donar la volta per darrera i poder admirar la fantàstica vista dels Frares Encantats, una de les millors vistes de Montserrat.
Després de passar per sota de la Cadireta, pugem cap a la Foradada. Aquest camí és la raó perquè hagi valorat l'itinerari com a moderat perquè hi ha trossos que és un xic aeri i també cap fer servir les mans. Però per persones habituades a muntanya, resulta fàcil.
Després, retornem al camí i arribem a Coll de Guirló i a l'aparcament de Can Massana. Fi
Una excursió completa, que dona la volta per agulles i de la que es pot gaudri d'esplèndides vistes. Del tot recomanable. Si no es va a la Foradada és apte per a tots els públics.
Que la gaudiu.
Roca_Foradada

• Photo of Manel_49

Manel_49 Nov 21, 2017

Bona camida. 5 horetes i uns 900 metres de desnivell. Molt bé.

• Photo of senderistas s.b.d

senderistas s.b.d Jan 29, 2018

Muy buena ruta y muy guapa

• Photo of gabi navarro

gabi navarro Dec 7, 2018

Gràcies per compartir aquesta ruta. El track és impecable, tota l'estona es va per bosc. Avui hi havia molta boira i no hem pujat a la foradada ja que la roca relliscava força, l'hem fet en unes 3 hores.

Magí Alsina Dec 8, 2018

Gràcies a tots dos, senderistas s.b.d i Gabi Navarro, per la valoració i els comentaris.
    Celebro que us hagi agradat la ruta.

Magí Alsina Mar 12, 2019

Hola Jesús Calero.
    La dificultat de moderat està posat pel tros de pujada a la foradada.
    Si omitiu això crec que la resta és pot fer fàcilment o sense cap problema.
    Magí.

• Photo of jesus calero

jesus calero Mar 18, 2019

Gracies Magi per la informació la veritat que la ruta a estat molt chula la poden fer en compañia dels mes petits de casa. La dificultat com be deies es bastant facil excepte un tros pedregos de baixada pero amb paciencia es por fer la recomanu 100×100.

Moderat per un tros de baixada pedregos la resta molt be.

Magí Alsina Mar 18, 2019

Celebro que us hagi agradat la ruta Jesús Calero.
    Gràcies pel comentari. Això és bo pels que vulguin fer-la perquè és més informació i opinions.
    I gràcies per la valoració.