Uploaded October 3, 2014

Recorded October 2014

2.5
4.9

near Monestir de Montserrat, Catalunya (España)

Començem a caminar des del parquing fins al Monestir (waipoint), despres d´una visita ens enfilem cami amunt passant pel Pas del Francessos i seguidament la Plaça de Santa Anna (waipoint).Aqui agafarem un corriol a ma dreta on al cap de pocs metres trobem la Miranda dels Ermitants, un del miradors que veiem amb aquesta ruta. Retornem a la Plaça de St. Anna per a continuar pel mateix cami, el cami vell de St. Jeroni. Passem pel Pla del Ocells. Deixem una mica de banda les tantes escales que hem anat superant i entrem en un sender humit i ombrivol molt bonic, on als pocs metres haurem d´estar alerta a una petita fita que ens desviara a ma dreta direcció a l´Ermita de St. Antoni. Aquest tram amagat i poc definit ens pot resultar una mica perdedor. Som a l´Ermita (waipoint), les vistes des d´aqui son espectaculars veient en primer pla el magnific Cavall Bernat. Retornem uns quants metres i continuem pel sender passant pel Cap de Mort. Arrivem a un pal indicador, on nomes caldra seguir el cami, passant per l´Ermita de St. jeroni, St.Jeroni i un molt bonic mirador, (tots ells waipoint). Aquesta part es molt bonica, on gaudirem d´unes vistes espectaculars.
Tornem pel mateix cami que em pujat fins el pal indicador, ara ens tocara baixar pel cami nou de St.Jeroni. Passarem per un altre mirador, l´Ermita de de St. Miquel i seguidament la Creu de St. Miquel, (waipoints). Ara nomes caldra seguir el cami que ens tornara de nou al punt de partida.
Track passat pel Garmin Connect.
Temps amb moviment 4h 14min

SANT JERONI

• Photo of avipep

avipep Jan 2, 2015

Hola jordimarca: Mira't el títol i la descripció d'aquesta ruta que hi poses Sant Jaume. En els WP ho tens correcte Sant Miquel.
    Salut i Wikiloc

• Photo of jordimarca

jordimarca Jan 2, 2015

Corregit. Gracies avipep. Salut

• Photo of avipep

avipep Jan 2, 2015

Hola jordimarca: Perdona però ja que hi estem posats veig que t'has descuidat d'arreglar la descripció de la ruta. Tan a l'Ermita com a la Creu i tens Sant Jaume per Sant Miquel.
    Salutacions

• Photo of jordimarca

jordimarca Jan 2, 2015

Ostres si...corregit!!. Gracies de nou avipep