Moving time  2 hours 45 minutes

Recorded October 2018

1.6
3.2

near Montseny, Catalunya (España)

Anem en cotxe a Tagamanent i agafem una pista asfaltada que ens porta direcció al Parc Etnològic de Ca l'Agustí. A l'arribar al restaurant El Bellver la pista és de terra direcció Collformic, però apte per qualsevol tipus de vehicle. Després d'uns 4 km per aquesta pista arribem a un encreuament a la dreta, l'agafem i a uns 500 metres, en un altre encreuament de camins deixem el cotxe aparcat, just al costat d'un panell informatiu del mas El Vilar de la Castanya.
Comencem per pujar al Puig Drau que ens queda just al davant. És una pujada suau d'uns 800 metres aproximadament amb unes antenes al cim i magnífiques vistes del Turó de l'Home, Les Agudes i Matagalls. Ja tenim el primer cim d'avui.
Baixem pel mateix camí i a l'arribar al cotxe agafem la pista que ens portarà als altres cims, seguint el PR-C-139. No massa lluny i al costat del camí hi ha la Barraca d'en Ramon i el Turó del Poniol.
Recuparem la pista i pc després girem a l'esquerra pel sender que ens portarà als altres cims. Primerament trobarem el Turó del Socarrat amb una gran pila de pedres que marquen el seu cim.
A continuació El Sui, de 1318m. que no hem deixat de veure des de que hem començat a caminar. Les vistes són espectaculars dels cingles de Bertí, Sant Llorenç del Munt, Montserrat, fins i tot veiem la costa. Després de deixar la nostra emprenta a la llibreta de signatures del cim comencem la baixada en direcció al Turó de Samon.
Pel camí hi ha el petit turó del Pi Novell i finalment arribem al cim del Turó d'en Samon (o de Samont) de 1273m. i un altre 100 cims de la FEEC aconseguit.
La tornada la fem seguint el mateix camí d'anada.
Parking

Pou de glaç d'en Cuc

Dreta seguint indicador

Tram de pedres

Turó d'en Samon (100 cims)

Turó del Pi Novell

• Photo of Ramon Minguez

Ramon Minguez Jun 23, 2020

Excursió agraida la part de muntanya, l' obligatorietat de deixar el cotxe al parking, és UNA PUTADA, ja que estàs obligat a caminar 5km per pista de pujada i de baixada.
    Entenc que s'ha de domesticar l'ús del vehicle per no massificar el lloc, però per les persones que van a fer determinades excursions no fa cap gràcia.
    Estaria bé en temps de perill d'incendis i caps de setmana, però els dies laborables....

• Photo of FERRARI100

FERRARI100 Jun 23, 2020

Ostres! A ón us han fet deixar el cotxe? Nosaltres vam passar lliurament.