2.3
4.7

near Montseny, Catalunya (España)

Montseny Fontmartina Sot de l"infern
Ruta mol fàcil i tota ombradissa, sortint del poble del Montseny,concretament davant benzinera i Forn de pa enganxem el GR 5 blanc i vermell ,passarem per indrets bonics començant enfilant per mig de boscos d'alzines i Castanyers molts dels quals milena ris
sense deixar el GR 5 arribem a Font Martina paratge on podem esmorzar i trobarèu taules i bancs,un cop feta la parada ,continuem per GR5 que ens conduiria fins l'entrada del càmping del mateix nom que la font seguint el corriol que es troba vora la valla i marcat amb GR taronja i verd ens endinsarà a un bosc frondós d'alzines i seguidament castanyers podrem gaudir també de poder observar antigues barraques de Carboners fins arribar el fons del sot que s'anomena sot de l'infern on i trobem una passera de fusta i en temps de pluges gaudir d'un paratge diferent seguim altre cop el GR i ens porta de nou davant del Camping ara agafem el camí principal fins a dalt de la carretera on trobarem el GR 5 que em fet el mati i ens tornarà al poble del Montseny.
ruta de uns 15Km i 500 m de desnivell apta per tothom tot es bon camí i al final es com un passeig

• Photo of boque.peyote

boque.peyote Sep 24, 2017

Bonita ruta para quien le guste caminar por el bosque. A mi se me atragantó un poco el primer repecho... supongo que me pilló demasiado en frío.

• Photo of tonipena

tonipena Aug 8, 2018

Ahir vaig fe la ruta, ja que queda molt tapada pels abres i al mes d'agost ets pots amagar del sol.
    El paisatge es molt bonic y la senyalització de la GR 5 no te pèrdua.
    Molt aconsellable de fer.

• Photo of jopi70

jopi70 Nov 5, 2018

Ruta muy fácil de seguir y bonitos lugares pero mucha gente.

• Photo of alex2506mariscal

alex2506mariscal Nov 30, 2018

12 personas

alex2506mariscal Dec 17, 2018

21/10/18...12 personas

• guanamino Sep 2, 2019

Vam fer aquesta ruta ahi i ens va agradar moltissim. Tot el camí és per sotabosc per tant fa que sigui una molt bona ruta per fer a l'estiu. Està ple de castanyers per tant millor no fer-la en època de castanyada, s'ompla de molta gent. L'únic problema que vam tenir va ser al passar pel costat d'una casa que hi havia dos gossos que estaven solts i ens van venir a atacar. Al final va quedar en un susto però s'ha de vigilar si aneu amb nens o porteu gossos, que al passar per allà podeu tenir problemes. A part d'això és una molt bona ruta per repetir.

• Photo of tonipena

tonipena Sep 2, 2019

Moltes gràcies per la teva valoració