Uploaded February 3, 2017

141 f
1.6
3.3

near Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

Como las cabras subiendo y bajando rocas, disfrutando de un paisaje de excepcion,
subimos por las capillas , visitamos el Cau de Ulla , refugio de cabras ,hicimos cima en la montaña de Ulla y bajamos a visitar la ermita de Santa Catherina, de ahi al Mont Pla , pasando antes por el Cau dels Dents, y directos al castillo por el coll de Garrigas, en la subida nos desviamos del trac , desde la muralla el paisaje es , si cabe mas bello , de impresión , ves el Emporda con su gran llanura llena de arrozales y el Pirineo nevado ,fotos , descanso y la bajada por el Cau del Duc y la tartera, esta vez nos juntamos Carlos, Inma, Manolo, Paco Lara , Porfi , Duli , Piti y Felipe. Hemos andado unos 10 Km.

Com les cabres pujant i baixant roques, gaudint d'un paisatge d'excepció,
pugem per les capelles, vam visitar el Cau d'Ulla, refugi de cabres, vam fer cim a la muntanya de Ulla i baixem a visitar l'ermita de Santa Catherina, d'ahi al Mont Pla, passant abans pel Cau dels Dents, i directes al castell pel coll de Garrigues, a la pujada al castell ens desviem del trac, des de la muralla el paisatge és, potser més bell, impresionat, veus el emporda amb la seva gran plana plena d'arrossars i el Pirineu nevat, fotos, descans i la baixada pel Cau del Duc i la tartera, aquest cop ens ajuntem Carles, Inma, Manolo, Paco Lara, Porfi, Duli , Piti i Felip. Hem caminat uns 10 km