Time  one hour 45 minutes

Recorded August 2019

0.9
1.9

near Casau, Catalunya (España)

Només per gaudir de les espectaculars vistes de la Maladeta ja val la pena enfilar-se fins a aquests dos cims de l'Aran

POTS VEURE L'ÀLBUM COMPLET DE FOTOS DE LA RUTA AL GOOGLE FOTOS

Senzill i ràpid ascens, des de la bassa d'Oles, a un dels cims emblemàtics de l'Aran, el Montcorbison (2.172 m), arrodonit amb el tuc de Letassi (2.177 m), que s'uneixen fàcilment per camí carener que permet gaudir d'unes vistes espectaculars sobre la Maladeta.

El camí no té cap dificultat excepte el fort desnivell a superar en poca distància. Esbufegarem ja que és un bon tirapits però les magnífiques panoràmiques que hi ha des del Montcorbison i tot el camí carener són senzillament fantàstiques. Tot l'esforç queda compensat.

Si haguéssim anat amb més temps des del tuc de Letassi haguéssim baixat fins al coll deth Santet i d'alla haguéssim virat cap a ponent per a agafar un camí que flanqueja el Montcorbion pel seu vessant occidental, fins a tornar a la bassa d'Oles.

Malauradament anàvem justets de temps (la família esperava a la bassa d'Oles, així que vam decidir baixar per on havíem pujat).