Moving time  2 hours 30 minutes

Recorded November 2018

1.2
2.3

near Montblanc, Catalunya (España)

Estret de La Vall , Font de la Vall., Salt de la Vall , Font D´en Draga - pujem per el Barranc de les Cinc Fonts fins a trobar la Carretera TV - 7042 , just avans de la carretera trobem un grup d´arnes que es millor evitar per no inquietar les abelles , ho podem fer si al Wp CRUILLA 2 anem a la dreta per un sender que ens porta de nou al Track tot evitant les arnes. Per pujar a Rojalons fem servir un petit barranc molt bonic atravesant la carretera ens porta fins a les proximitats de Rojalons ,i aqui per pistes velles i senders desdibuixats anem en direccio NO fins a trobar el Portell de la Colomera , aquest portell no es gaire transitat pro es molt bonic , gairebe al final hi ha una petita desgrimpada a la qual cal posar atencio , a partir d´aqui sempre per camins de l´obaga de La Vall anem a buscar el GR 171 que ens portara de nou a l´ Estret de La Vall

Font de Jesus o de La Vall

River

Salt de la Vall

Font D´en Draga

Cruilla 1

Cruilla 2

Si anem a la dreta evitem la zona d´arnes