Technical difficulty   Easy

Recorded November 2013

1.1
2.1

near Montblanc, Catalunya (España)

Nova Variant per pujar a l'Ermita de Sant Joan, ara per les escales de pedra dels marges que hi ha pròxims al Camí del Tàrraga i Coma del Diable.
Després de l'ermita seguim un corriol amb marques blanques per sobre el Barranc de Sant Joan fins al Coll de les Vinyes.Desfem el camí fins a l'ermita i seguim el GR-175 fins a la cruïlla del Tàrraga.
  • Photo of Cartell de Fusta
  • Photo of Escales de pedra
  • Photo of GR-175
  • Photo of Sant Joan
  • Photo of Mirador
  • Photo of Barraca de Pedra
  • Photo of Coll de les Vinyes

• avicente66 Mar 27, 2016

Aquest Divendres Sant vaig fer junts amb la meva família aquesta ruta i la veritat que ens va agradar molt l'ermita de Sant Joan, gràcies per l'aportació que has fet informar degudament sobre aquest indret tan impressionant, no van arribar fins al coll de les vinyes però tornaren a ferla.

• Photo of cescgo

cescgo Mar 29, 2016

M'alegro que us hagi agradat, està molt bé aquest entorn

• Photo of zandelynn

zandelynn May 6, 2018

gracias cescgo jo visc a prop de montblanc i sempre m agrada anari sant joan ja habia estat pero no habia vist mai les escales ni el coll de les vinyes, m agradat sobre tot quan hi ha corriols
    Encare amb queden per descobrir camins i rutes per montblanc, gracias per compartir