Uploaded October 29, 2015

Recorded October 2015

1.7
3.3

near Garòs, Catalunya (España)

Ruta habitual per pujar Montarto, seguint el GR-11 fins elcoll de Oelhacrestada. Llavors seguim el pals que hi pintats de color groc finel pal informatiu que marca el camide pujada fins el cim.

Atencio ano agafar el camí que porta cap el Port de Caldes.

A la tornada hem fet un tram per l'aresta, no es recomanable amb canalla. Espectaculars vistes.

Refuge

• peixneil Sep 8, 2018

Mol bona

• AsierIza Oct 6, 2018

Tiempo de 4h 26min sera corriendo... andando entre 6-8 horas! Hacer caso al cartel del refugio “Montardo 3h”

• Photo of nohisoc

nohisoc Oct 10, 2018

No, no va ser corrent.
    Jo ja no tinc ni tenia edat per pujar corrent però si per caminar sense parar i a bon ritme, tres anys és força temps i la condició física pot ser molt diferent.
    La baixada va ser per la directa en el primer tram i és ràpida. La resta molts trams al trot i sense parar fins al cotxe.

Anava amb els meus fills que ells si que poden córrer i segurament vaig anar més ràpid.

• didac1312 Oct 10, 2019

Hola! Una cosa, fins al punt de sortida es pot arribar amb cotxe?

• Photo of nohisoc

nohisoc Oct 10, 2019

Actualment no s e si es pot pujar fins a Mesilla.
    Em sembla que a l'estiu està tancat l'acces i hi ha un parking abans, crec que més o menys és un Km.
    El camí però, no té pèrdua, cal seguir la pista principal dels cotxes que segur que el guarda si que pot pujar fins el final.