Uploaded April 3, 2019

Recorded April 2019

2.5
5.1

near Albigny, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Ruta clàssica Mont Veyrier-Mont Baron des d'Annecy, ampliada amb el més oblidat Mont Baret però que també ofereix vistes espectaculars, alhora que ens permet disfrutar molt més d'un ambient solitari (Veyrier i Baron estan plens de gent).

Comencem la ruta a l'aparcament del Petit Port. Pugem al Mont Veyrier seguint marques grogues-vermelles per un sender fent moltes zetes, seguim el sender carener i a trams aeris fins al Mont Baron, i baixem al Col des Contrebandiers. Allà abandonem el bucle clàssic que ja tornaria vorejant la muntanya i avall direcció Veyrier-du-Lac, i en canvi pugem seguint marques blaves cap al Mont Baret. Seguim després la carena pel bosc (marques blaves sempre) fins a una cota secundària, seguit d'una baixada en forta pendent fins enllaçar amb els camins que rodegen les parets (vies d'escalada) i porten cap a Veyrier-du-Lac. Creuem el poble seguint el carrer fins a tornar a enllaçar amb el sender exactament al punt on hauríem arribat de baixar des del Col des Contrebandiers... i remuntem uns 150m fins a le Talabar, des d'on ja baixem cap a Annecy.