1961

February 10, 2017

February 2017

near Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Ultima etapa de la caminada Canovelles-Montserrat , com que només restava la pujada de Monistrol al Monestir , l'hem prolongat amb l'ascensió al cim de Sant Jeroni , punt culminant del massís (1236 m) i tornar de nou a Monistrol baixant pel camí de l'Arrel i el camí de l'Àngel . L'hem qualificada de dificil per la llargària i el desnivell a superar en un relleu sempre complicat com es el Montserratí , però per contra amb un entorn amb paisatges espectaculars.

Camí de l'Angel

Serra de les Lluernes

• Photo of RICARDOPIÑAR

RICARDOPIÑAR Feb 11, 2017

Caminada bonita parece que no estas en Montserrat por el bosques que pasas caminando, lo que se hace larga por la subida y bajadas que hay no son largas pero son un rompe-piernas, Para quien quiera tener un entreno fuerte és recomendable.

• Photo of LGGA

LGGA Mar 12, 2019

Molt bona ruta! Hi havia molta boira al mirador de Sant Jeroni tot i així trajecte i vistes molt xules!

• Photo of josepcastells

josepcastells Mar 13, 2019

Gràcies LGGA pel teu comentari i valoració, celebro que malgrat la boira l'hagis disfrutat. Salutacions