Moving time  2 hours 40 minutes

Recorded April 2018

1.9
3.7

near Navarcles, Catalunya (España)

Bonica caminada molt fàcil i distreta, durant la qual podem gaudir d'unes esplèndides vistes del riu Llobregat i la riera de Mura amb els seus gorgs, rescloses i part de les Tines de vi que si poden trobar i visitar a la zona.
Aparquem els cotxes en el pàrquing del monestir de Món Sant Benet i comencem la caminada tot seguint per el costat del riu Llobregat fins travessar-lo per el pont de les Generes, seguim per el camí del mateix nom, arribem al Pla de les Generes on i visitem les Tines del camí de les Generes. Continuant camí arribem a la llera de la riera de Mura on hi fem el esmorzar i també hi contemplem les Tines de les Solanas. Just aquí travessa el GR-4. Seguim camí acompanyats ( per l'esquerra ) per la riera de Mura fins la seva desembocadura al riu Llobregat. Tot continuant ara acompanyats ( per l'esquerra ) per el Llobregat ens desviem uns metres per apropar-nos a la seva llera i anar a veure el seu espectacular cabal d'aigua a la zona dels Tres Salts. Seguint camí desfem aquest metres que ens hem desviat per continuar i anar a visitar la Casa de les 7 Tines. De tornada passem per el Gual de les Tines, Canal i Resclosa de la Mina, antic edifici de control d'aigües ( AGUAS DL AYUNTAMIENTO ), mirador de la Resclosa per arribar finalment a l'aparcament del Monestir de Món Sant Benet on tenim els vehicles.
Parking

Aparcament i sortida

Aparquem al pàrquing del Monestir de Món Sant Benet.
River

Seguim recta

Fantàstiques vistes del Llobregat.

Continuem per la dreta

Seguim per la dreta

Seguim per la dreta per anar a visitar les Tines del Pla de les Generes.

Tines del Pla de les Generes

Les Tines enmig de les vinyes són unes construccions de pedra singulars utilitzades en temps passats per produir el vi en el mateixos camps en que es cultivava. Degut a las dificultats de transport els era més rentable fe tot el procés a la mateixa vinya.

Tina del camí de les Generes

Antiga granja d'ànecs

Riera de Mura i Tines de les Solanes

Continuem recta al costat del riu Mura

River

Aquí s'ajunten el Mura i el Llobregat

Anem a veure el riu Llobregat

Anem a veure el Llobregat al lloc dels Tres Salts.

Seguim per la dreta

Seguim per la dreta i anem a veure la casa de les 7 Tines.

Casa de les 7 Tines

Continuem per l'esquerra

Tot continuant per l'esquerra travessarem el riu Llobregat

Seguim per la dreta

Resclosa i Canal de la Mina.