Uploaded June 4, 2017

Recorded June 2017

1.8
3.5

near Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Bonica excursió per l´espectacularitat del paratge de la Muntanya de Montserrat que ens portarà des de el Monestír fins el Cim de Sant Jeroni, punt mes alt del massís, pujant per el Camí Vell del Monestír a Sant Jeroni ( el principi amb moltes escales ). Per la tornada agafem el Camí Nou fins l´estació superior del Funicular de Sant Joan, una vegada aquí, agafarem el camí / pista o carretera de les Ermites, visitem la de Sant Miquel, de aquí, seguim ja fins el Monestír. El Monestir de Santa Maria de Montserrat es un monestir benedictí situat a la muntanya de Montserrat, pertany a la comarca del Bages, província de Barcelona, amb una altura de 720 metres sobre el nivell del mar.
Hem fet l´excursió en grup, ens ha portat un autocar, ens ha esperat que fessim la excursió per tornar-nos a casa.
Vista tot pujant a la nostra esquerra.
Aquí hem fet un merescut esmorzat.
Cim de Sant Jeroni amb 1236 metres d´altitud i amb unes vistes espectaculars els 360 graus. Es el cim més alt de les Muntanyes de Montserrat.
El famós Cavall bernat amb una altitud 1.170´7 metres.
Escalant una de les espectaculars Penyes.
La capella de Sant Miquel ( 825 m ) era antigament una ermita, de la qual es té constància documental en el segle X. Sobre els seus fonaments, en 1870, l´abat Miquel Muntadas va manar construir la capella actual. a mitjans del segle XX s´afegí els pòrtics que l´envolten, per donar aixopluc als visitants.

• Photo of Josep Juvè

Josep Juvè Jan 21, 2018

Divertida i idónea per fer amb família.