Uploaded August 4, 2016

Recorded August 2016

0.8
1.6

near Molló, Catalunya (España)

Molló-Bedollars del Grell-Molló (Ripollès)

Aparquem a Molló, a prop de l'església de Santa Cecília i creuem el poble en direcció nord, passant per la placa Major i seguint el carrer de la Guardiola. Marques grogues que seguirem en lleuger ascens, molt assequible per anar amb canalla petita.

Seguim el sender i comencem a veure els primers bedolls. Poc després arribarem al Torrent de la Font de l'Espatllat, lloc fresc i ombrívol on el Sam farà el primer bany.

Seguim el camí i poc després trobem un indicador que ens senyala el camí cap a El Grell, deixant una casa a la dreta que, poc després, tornarem a veure en passar per la seva part posterior. Seguim el mateix camí fins arribar a un segon torrent sense nom que travessem per seguir endevant fins arribar a un gran prat verd amb bones vistes. Aquí comencem la tornada baixant cap el Mas que veiem a la part baixa del prat. En arribar al mas agafem el camí que surt per la dreta i el seguim fins tornar a Molló, passant poc abans pel cementiri municipal. Creuem el poble fins retrobar novament el cotxe i tornem cap a casa.

Salut i bona caminada !
River

Torrent de la Font de l'Espatllat

Torrent de la Font de l'Espatllat.

Seguir recte cap a El Grell

Seguir recte cap a El Grell. Pal indicador. Deixem la casa a la dreta.

Font sense nom

Font sense nom amb tres banyeres pel bestiar. Sam aprofita per tornar a banyar-se.

Torrent sense nom

Torrent sense nom.

Mas

Mas. Seguim per la dreta del mas pel camí ben marcat.

Torrent sense nom

Torrent sense nom que tornem a creuar ara en direcció a Molló.
Information

Cementiri municipal

Cementiri municipal de Molló.

A la dreta cap a Molló

A la dreta cap a Molló seguin indicador.
Information

Molló

Molló. Entrada al poble pel mateix camí que hem agafat per sortir-ne al principi de la ruta. A l'esquerra veiem l'església de Santa Cecília.

Santa Cecília

Església de Santa Cecília del segle XII.
Parking

Aparcament

Aparcament. Principi i final de la ruta.

• yug23 Aug 27, 2016

Easy to follow trail apart from one part about half way where we lost the track altogether, but it was easy enough to find again. I used Oruxmaps app; I like the Wikiloc one but with O'maps you can use your own maps. The views are very beautiful yet it doesn't require much walking uphill so good for people walking with children or older people.

• Photo of Woodall9

Woodall9 Aug 28, 2018

Hem fet la ruta fins al Mas. Tenen tres gossos deslligats i vist l'agressivitat amb que se'ns han tirat a sobre hem hagut de desfer el camí. No és la primera vegada que hi ha incidents amb aquests gossos (mossegades). Una llàstima perquè la ruta es maca.

• Photo of Pitcollonsiamunt

Pitcollonsiamunt Aug 28, 2018

Llàstima. Nosaltres hem fet aquesta ruta un parell de vegades, l’última aquest mateix mes d’agost, i afortunadament no hem tingut cap problema amb els gossos, però va bé saber-ho. Gràcies pel comentari. Salut.

• twingea Aug 14, 2019

Molt bona ruta, llàstima dels gossos deslligats que, com diuen en altres comentaris, ens van fer desfer la ruta per evitar acabar a l’hospital. Tot i que podem comprendre que vigilin la finca, seria d’agrair que respectessin el pas dels caminants de bona fe.