• Photo of Molí dels Murris - Ermita de Sant Salvador i Castell d'Hostoles

July 10, 2020

June 2020

near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Arribem ben aviat per evitar la gentada i aparquem el cotxe al parking just abans d'entrar a les Planes d'Hostoles venint per la carretera de Sant Feliu de Pallerols.

Iniciem el camí cap al Molí dels Murris, sent aviat hi trobarem poca gent i serà una visita més agraïda, la riera baixa amb alegria així que per passar ens hem de descalçar i mullar-nos els peus. Res dramàtic.

Un cop tornem al GR després d'haver visitat el salt d'aigua, ens esperen uns 3 km de pista. És potser el moment més pesat i menys agraït. Just quan es deixa el tram de pista es passa molt a prop d'una casa particular però no cal pas entrar-hi, costa de veure però hi ha sender fressat sense necessitat d'envair la propietat particular.

Un cop arribem a les zones boscoses per endinsar-nos en direcció a l'ermita de Sant Salvador el paisatge i els senders comencen a acompanyar.

La tornada des de l'ermita per completar el recorregut circular es fa majoritàriament en un entorn molt agradable i majoritàriament boscós, per senders ben fressats.

El punt final d'interès és el castell d'Hostoles, en plé procés de millora i restauració.

Baixem cap al camí del carrilet de la via verda per tornar al punt d'inici.