Justí

Recorded January 2020

2.1
4.2

near Revilla, Aragón (España)

Aquesta ruta transcorre per la vall de Escuaín. És una ampliació de la ruta dels Miradors de Revilla que permet contemplar voltors i altres aus. Ja que la ruta clàssica dels miradors és curta l'hem ampliat amb una visita als salts del Barranc de Saltos i una passejada fins la zona anomenada Bocera creant una circular més llarga.

Només iniciada la ruta trobem les ruines de l'ermita rupestre de San Lorenzo, de la primera meitat del s XI. Podeu ampliar informació a http://www.piedras-sagradas.es/grabados-y-ermita-rupestre-de-san-lorenzo-revilla/

Després de visitar els miradors, des d'on es poden contemplar voltors, seguim per la ruta clàssica fins arribar a la desviació que porta a la Pleta de Foraltarruego. Seguim aquest camí, tot i que no arribarem ni a la pleta ni al refugi ja que ens desviem per anar cap a la Bocera on, ara ja de baixada, tornem per la part baixa de la zona coneguda com Plano Pinar. Tornem a passar pel barranc de Saltos i reprenem la ruta clàssica per anar en direcció Revilla.