Uploaded April 21, 2014

Recorded April 2014

2.9
5.9

near Icod el Alto, Canarias (España)

Variació de la típica pujada al Teide 0-4-0. En aquesta ocasió hem preferit escurçar la pujada i inicial el recorregut al mirador de la Corona a Icod el Alto, d'aquesta manera evitem un recorregut de carretera asfaltada no gaire maco. S'ha de pujar sempre pel camí o pista forestal amb més pendent, no hi ha possibilitat d'equivocar-se. La pujada es fa curta i agradable fins a La Fortaleza, contemplant les vistes de la Orotaba i el Teide nevat de la nit anterior. Després de La Fortaleza entrem en una zona desèrtica que es fa una mica pesada, aquí amaguem una ampolla d'aigua per la baixada. La propera zona que arribem és la Muntanya Blanca amb els típics ous del Teide. I per fi arribem a l'inici de l'última pujada, probablement la més dura, per una part el cansament i per l'altre els 20 cm de neu que fan que s'hagi d'extremar la precaució, no hi ha precipicis, però s'ha de vigilar no tindre una caiguda i fer-se mal. Per fi al refugi, hem d'esperar per registrar-nos (la reserva ja estava feta i pagada) i poder sopar una mica. A dormir aviat, fotos primer, que dema s'ha de pujar al Teide a primera hora per veure la sortida del Sol.

El Asomadero Los Realejos, Santa Cruz de Tenerife, ESP
Huevos Del Teide La Orotava, Santa Cruz de Tenerife, ESP
La Corona Los Realejos, Santa Cruz de Tenerife, ESP
La Fortaleza San Juan de la Rambla, Santa Cruz de Tenerife, ESP
Monumento La Orotava, Santa Cruz de Tenerife, ESP
Refugio de Altavista S'ha de contemplar l'hombra del Teide. Si hi ha condicions.