Uploaded June 9, 2013

1.7
3.4

near Millás, Catalunya (España)

Avui amb l'Elisa hem decidit fer una ruta tranquil.la aprofitant el solet matinal.
Sortint de Millars, hem seguit fins a Madremanya, on ens hem encantat contemplant l'església i el cadafalc que hi ha al costat amb l'escut del poble al damunt. Interessant el símbol de la mà...
Sortint de Madremanya hem seguit per una carretera local passant prop del mas Carabús i fins arribar a Pedrinyà.
Preciosa la petita església romànica, amb un entorn molt ben cuidat. Hem aprofitat per esmorzar just al costat, gaudint de l'olor de les innombrables roses en plena floració.
Tornada passant per un forn de calç i un forn de rajols, encara en peu.
Al llarg del camí hem aprofitat per fotografiar flors i papallones. Les segones ha sigut més complicat, i només n'hem pogut fotografiar dues.
Ruta sense cap dificultat, que en aquesta època de l'any esdevé una explosió de colors i olors!
Fins la propera!

Forn de rajols

• Photo of capita haddock

capita haddock Jun 11, 2013

Ep! Aquí crec que tenim una bonica orquídia Anacampis pyramidalis https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/millars-madremanya-pedrinya-4643573#wp-4643574/photo-2340587