Download

Be the first to clap
1,565 ft
346 ft

near Meseçükürü, Muğla (Türkiye)

2021_07_14 ca. 33°C rüzgar yok (ormanda çok hoş seri), / calm (very pleasantly cool in the forest)
(English version after Turkish text)

Bugün yine Mesüçükürü'nden dağın üzerinden Palamutbükü'ne ulaşmaya çalıştım. Uydu görüntülerini kullanarak kaydettiğim bir yoldan gitmeye çalıştım. Çok sarp arazide, ormandaki kalın çalıların arasında hareket etmek gittikçe zorlaşıyordu. Sadece 100 m ilerlemek yaklaşık bir saat sürdü. Bir noktada cep telefonumu kaybettiğimi fark ettim. Yedek telefondan aradım ama hiçbir şey duymadım. Bu engebeli arazide telefonu bulma şansınız yok. Buradan geri dönüp Mesudiye'ye gitmeye karar verdim. Geri dönüş yolunu yedek telefonla kaydettim. Gösterilen iz, kaydedilen ikinci kısım (ara noktalar 6 ila 11) ile birlikte kayıp ilk kısmın (1 ila 5 arası yol noktaları) yeniden oluşturulmasından oluşur. Parkurun ilk bölümünde çekilen fotoğraflar ya Whatsapp ile gönderilmiş ya da iki hafta önce buradan geçerken çekilmiştir: https://www.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=setCurrentSpatialArtifact&id=77361710.

Yaklaşık zamanlama bilgisi:
Ara nokta 1 ila 3: 4,6 km, 1:20 saat
Ara nokta 3 ila 6: 0,92 km, 3:40 saat
Ara nokta 6 ila (3): 1,3 km, 2:15 saat
Ara nokta (3) ila 11: 2,1 km, 0:30 saat

> / >

Today I tried again to get from Mesüçükürü over the mountain to Palamutbükü. I tried to follow a route that I recorded using satellite images. In the very steep terrain it became more and more difficult to move through the thick bushes in the forest. It took about an hour for advancing only 100 m. At one point I realized that I had lost my cell phone. I called it on a backup phone but heard nothing. No chance of finding the phone in this rough terrain. Here I have decided to turn back and go to Mesudiye. I recorded the way back with the backup phone. The trail shown consists of a reconstruction of the lost, first part (waypoints 1 to 5) together with the recorded second part (waypoints 6 to 11). The photos taken during the first part are either those sent by Whatsapp or those taken when I passed here two weeks before: https://www.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=setCurrentSpatialArtifact&id=77361710

Approximate timing information:
Waypoint 1 to 3: 4.6 km, 1:20 hours
Waypoint 3 to 6: 0.92 km, 3:40 hours
Waypoint 6 to (3): 1.3 km, 2:15 hours
Waypoint (3) to 11: 2.1 km, 0:30 hours

1) Başlangıç noktası: Taş ocağına erişim yolu / Starting point: Access road to the quarry

Datça'dan Mesudiye minibüsü ile geldim ve şoförden taş ocağında durmasını istedim. 1. Fotoğraf: Başlangıç noktası: Taş ocağına erişim yolu 2.-5. Fotoğraf: Yüksek ve etkileyici kaya duvarları boyunca yürümek > / > I came from Datça with the Mesudiye minibus and asked the driver to stop at the quarry. 1st Photo: Starting point: Access road to the quarry 2nd-5th Photo: Walking along the high and impressive rock walls
Intersection

2) İşte Mesudiye yolunu kullanarak / Here using the road to Mesudiye

3) Palamutbükü'ne geçişi buradan başlatmaya çalışıyorum / Trying to start the cross-over to Palamutbükü from here

Yürüyüş yolu otelin hemen dışından geçmektedir. / The hiking path passes just outside of the hotel

4) Çok aşağıda kurumuş bir dere yatağını geçmek / Crossing a dried up creek bed far below

Çok aşağıda kurumuş bir dere yatağı var. Her iki taraftaki dik arazide karşıya geçebileceğiniz bir yer bulmanız gerekiyor. > / > There is a dried out creek bed far below. One has to find a place where you can cross it in the steep terrain on both sides.

5) Burada bir yerde telefonumu kaybettim / Somewhere here I lost my phone

Kayıp ve yeniden inşa edilen ilk parça bölümü burada sona eriyor / Here ends the lost and reconstructed first track segment

6) İşte ikinci, kayıtlı segment başlıyor / Here begins the second, recorded segment

Burada telefonumun kaybolduğunu fark edip Mesudiye'ye de inmeye başlıyorum. / Here I notice the loss of my phone and start also going down to Mesudiye.

7) Kurumuş dere yatağını tekrar geçmek / Crossing the dried-up creek bed again

Çok aşağıda kurumuş bir dere yatağı var. Her iki taraftaki dik arazide karşıya geçebileceğiniz bir yer bulmanız gerekiyor. / There is a dried out creek bed far below. One has to find a place where you can cross it in the steep terrain on both sides.
Intersection

8) Bir yolda yeniden yürüyebilmek ne büyük zevk! / What a pleasure just being able to walk again on a path!

9) Otelin dışından geçerken / Passing outside of the hotel

10) Aşağı inerken: Mesudiye manzarası / Along the way down: view of Mesudiye

11) Buradan Datça'ya dönüş / Returning to Datça from here

Minibüs beklerken biri beni arabasıyla Datça'ya bırakmamı teklif etti. Çok teşekkür ederim Burak! > / > While waiting for the minibus someone offered me to give me a lift to Datça with his car. Thank you very much Burak!