Moving time  3 hours 2 minutes

Recorded March 2018

2.3
4.7

near Lluc, Baleares (España)

Volteta fàcil pels voltants de Menut, refugi de Son Amer, Parc Pixarells, Coma de Binifaldó i Menut. Pot resultar moderat a alguns per la llargada. Però ho fan xiquets, que n'he vist...És una excursió entretengudíssima i variada. Molt fàcil de fer en un dia que no tingueu molta energia per a grimpar o obrir camins entre carritx... ;)

Jo l'he fet sortint des de Menut, però es pot fer des de Lluc o Son Amer o Pixarells en la direcció que vulgueu. A mi m'agrada fer-les en el sentit de les agulles del rellotge (una mania com una altra) però la faré a l'inrevés.

L'avantatge que te sortit des de Menut és que si et canses, pots retallar per carretera a la sortida del Parc Pixarells o després, a Binifaldó. A les Cases de Binifaldó pots estalviar-te la part que puja a l'embotelladora retirant-te a la dreta a l'inici del «camí sensorial» per tornar en 15' on s'ha deixat el cotxe.

Finalment jo he pegat la volta sencera. Sa Roqueta em té agafat dels... del cor! Aham. ;) Flipe molt (i això que part d'aquest passeig ja el coneixia)

Salut, camí, muntanya i fins la propera!
  • Photo of Massanella
  • Photo of Arbre
  • Photo of Font de s'Ermita
  • Photo of Intersecció
  • Photo of Seguir rectes (refugi)
  • Photo of Refugi de Sin Amer
  • Photo of Molí de Lluc
  • Photo of Seguir GR 221 (dreta)