Uploaded February 6, 2015

Recorded February 2015

1.3
2.6

near Matadepera, Catalunya (España)

Hola a tothom, avui faig una visita a la Mola, aquesta setmana ha nevat de valent i ha deixat el massís de Sant Llorenç ben empolsat.
Avui no tenia pensat sortir a la muntanya, però ahir tornant de la feina la vista se me’n anava cap al cim de la Mola, la neu lluïa desafiant i el pensament no parava de dir-me --demà és un bon dia, puja!! Puja!!!.
Son tres quarts de set, sona el despertador i sense pensar-m’ho molt m’aixeco i em poso a preparar els trastos de la muntanya, em vesteixo i apa cap a Matadepera.
Ja estic al camí de Can Robert, fa molt de fred i m’abrigo força, no sé si a dalt fa vent i agafo el tallavent.
Agafo el camí i començo a veure com em puc trobar la pujada, ja estic a Can Robert, em trobo un home que a donat la volta, em comenta que està tot glaçat i no vol caure així que plega.
Ens acomiadem i jo segueixo per fer unes fotos Clic clic mas sense vida.
Segueixo el camí que surt del costat del mas que puja cap a Can Poble, el camí esta glaçat i tinc que anar vorejant per evitar caure, a l’alçada de Can Poble sembla una pista de gel, és un cristall dels ben polits. Clic clic deixo constància.
Agafo el corriol que indica cap a la Mola, el camí esta pitjor, el glaç cobreix tot el camí així que tinc que passar pel costat vigilant no caure, de tant en tant foto una relliscada. Segueixo pujant i cada cop esta pitjor, decideixo trencar per un corriol que s’endinsa pel bosc, sembla que es puja millor que pel camí.
Torno a sortir al camí gelat i vaig trobant gent que puja i tothom comenta el mateix “ la baixada serà pitjor.
Ja estic a prop del cim, les vistes cada cop son més espectaculars, la neu cada cop és més tova i es camina millor.
Ja estic a dalt de tot i em trec el gorro i al tocar-me el cabell noto que està tot gelat, aquí dalt fa molt de fred, el bar està tancat i no vull quedar-me molta estona, així que faig uns Clic clics i apa cap avall.
La baixada es fa feixuga i tinc que vigilar per no caure, bé no he dit que a la pujada m’he fotut una trompada.
He posat la càmera dins per si les mosques, pel camí vaig saludant gent que puja, ja casi estic a baix, em paro a veure les tombes de Can Robert, estan tapades amb terra i no es poden apreciar bé, però alguna pedra es deixa veure .
Segueixo camí fins al cotxe, ha sigut un matí esplèndid i ara toca una bona dutxa i un bon esmorzar.