Moving time  one hour 14 minutes

Recorded April 2019

0.9
1.9

near Sant Hipòlit de Voltregà, Catalunya (España)

Sortim prop de la masia de Serratosa, en direcció Sud, pel camí de la Trona a Santa Cecilia de Voltregà, per pista enquitrenada, que deixem per una pista de terra, però seguim en el camí de la Trona a Santa Cecilia de Voltregà.

Deixem el camí per una pista, precària, a la dreta, la deixem per un corriol a la dreta que en forta, però en relativament curta pujada, ens porta fins el Castell de Voltregà i posteriorment Sant Martí Xic.

Deixem l'Ermita, en direcció nord, pel GR-3, que deixem per agafar un corriol a la dreta, passem per la cabana d'en Rabionet i arribem a la pista que va de Serratosa a Sant Martí Xic, anem i tornem del mirador del Morro de Bou,

Baixem per un corriol que creua diverses vegades, l'esmentada pista, fins arribar el punt de sortida.

Però, abans ens arribem fins el mas Serratosa, la Font del Roser o de Serratosa, un dipòsit d'aigüa i rentans, a continuació tornen al punt de sortida, final de l'escursió.

Sortida curta, però amb unes vistes excepcionals, d'Osona, Montseny, Pirineu, etc.

Erem: 2 Josep's, en Ramón, 2 Quim's. en Jaume, en Robert, en Toni i Jo.