jaume-

Uploaded December 16, 2010

1.9
3.7

near Puigmoltó, Catalunya (España)

Dia 10 de desembre de 2010.Passejada molt planera, per las vinyes de Sant Pere de Ribes sortim del aparcament de la finca Mas Solers, pesant per al costat de Mas Martí, la Font dels Tarongers, la masia Montgròs, can Ramonet, can Sidro fins la font de Sidro, és molt interessant i val la pena de veurela i baixem per un corriol fins a la masia La Coma i arribem a l’ermita de sant Pau, de l’ermita de Sant Pau, fins al corral derruït d’en Puig, on el visitem i tot planejant arribem a la masia de can Sidro i tornem a la Masia deSolers. L’excursió es d’uns dotze kilòmetres i una durada aproximada de tres hores i mitja.

Finca Solers

Masia Can Sidro

Font d'en Sidro

Masia La Coma (Can Barba)

Corral d'en Puig

ermita de Sant Pau

• tonferret Apr 4, 2020

Benvolgut, voldria saber si m'autoritzes a fer servir la foto del corral d'en Puig per il·lustrar un escrit a l'Eco de Sitges i, si és que sí, com vols que faci constar la teva autoria. Gràcies.