Uploaded September 15, 2015

Recorded September 2015

2.1
4.1

near Masella, Catalunya (España)

Caminada per l’estació d’esquí de Masella, que té dues característiques ben diferenciades, ja que la primera part, tota ella de pujada, té trams força exigents, doncs el desnivell acumulat s’acosta als mil metres, especialment dur, és el tram de pujada per la pista de Coma Oriola, que nosaltres a més, hem optat per pujar pel dret cap a dalt de tot, sense seguir la llaçada que fa la pista.

Per precaució i davant la densa boiram peró sobretot, la forta ventada que anàvem tenint a mesura que pujaven cap al cim de la Tosa d’Alp, hem optat per fer-nos enrere i seguir per la pista, més arrecerada i on no hi toca tant el vent, fins a trobar el camí de baixada, tot seguint per les pistes d’esquí de color blau.

Curiosament, quant hem baixat uns tres-cents metres de desnivell, s’han obert clarianes i fins i tot, ha sortit el sol, fet que ens ha permès gaudir de les bones vistes que hi ha sobre les estacions de la Molina i la Masella, així com, de tota la vall de la Cerdanya, emmarcada pels imponents cims pirinencs.
Parking

Sortida i arribada - Estació d'esquí de Masella

Pla de la Barraca

Instal·lacions d'esquí de Coma Oriola

Coma Oriola

Ruins

Barraca dels Miners i intent de pujada a la Tosa d'Alp