Coordinates 1946

Recorded November 2017

2.4
4.7

near Masía del Moro, Valencia (España)

Ruta que des del mas del Moro mou pel camí real d'Aragó fins al collado de la Loma per on baixa per la Umbría al barranco de la Teja seguint un camí recentment netejat. Ací hi ha un tram camp a través seguint els senderols de les cabres que travessa el barranc i puja a un bancal del davant treballat per a la cacera. Des del bancal puja una pista mig esborrada al principi i més bona després cap al Molar i per pista baixa al barranc a las Huerticas. Continua per un camí net passant pel Covarcho i el mas de Ángel, i per pista després a la Reduela. Retalla ací per un tram de camí vell al mas de Mato on passa el camí real d'Aragó i des d'allí per pista i carretera asfaltada torna al mas del Moro.
El track s'ha fet en dos vegades, la primera es correspon a tota la volta excepte el tros que travessa el barranco de la Teja que a la primera no vam trobar el camí i vam haver de tornar per a buscar el millor pas què és el del track.
Més informació a l'enllaç.

Parking

mas del moro

Inici de ruta. Vora carretera hi ha lloc per a deixar un parell de cotxes. A les eres del mas en caben molts més.

mas del perxano

Mountain pass

collado de la Loma

A l'esquerra baixa la pista de la Umbría.

senda dreta

Cal seguir la senda a la dreta. La pista mor un poc més avant.

carrasques

Final senda. Cal baixar i travessar el barranc a uns bancals de davant seguint els senderols oberts per les cabres. Des del bancal puja una pista mig esborrada al principi que va fent-se més bona.

camino viejo de alcora

Per la dreta ve el camino viejo que hem abandonat dalt les carrasques al no haver-se desbrossat.

el molar

Cal agafar la pista que ix a la dreta per dalt del mas.

barranco de la teja o de las Huerticas

Cal travessar el barranc i continuar pel camí que puja per l'altre costat.
Cave

covarcho

mas de angel

Continua pista per l'era.

la reduela

fuente la reduela

mas de mato

S'alça a la vora del camí real d'Aragó.