Moving time  4 hours 17 minutes

Recorded January 2019

2.5
5.0

near Martorell, Catalunya (España)

Tres membres del Centre Excursionista de Sant Feliu de Codines (Colla del Dimecres) sortim en bus del poble a les 6,15 per anar fins Barcelona i transbordar en tren a Sagrera-Meridiana fins Martorell. Des d'allí iniciem la ruta que, en tot moment, transita per camins asfaltats o pistes de terra en bon estat i sense cap entrebanc remarcable. Solament comentar que, al sortir de Santa Margarida, hi han dues tanques que semblen barrar el pas, amb un accés per a caminants al costat. Per altra banda, ens hem adonat que hi ha un camí alternatiu a les escales de baixada de l'Hospital de Martorell fins el Molí Fariner, possiblement en millor estat, tot i que el que hem escollit ha estat força be. També hem vist que, des la Escola de la Mare de Déu de Montserrat de Castellví hi ha un camí que surt front de l'avinguda Europa i permet estalviar el tram de carretera que hem tingut que recórrer per anar fins al polígon industrial. Després de dinar al poble i anar a visitar la Font del Claro, retornem a casa des l'estació de Gelida amb el tren que passa cap a les quatre de la tarda.