Coordinates 2035

Recorded July 2017

4.4
8.8

near Aguas Calientes, Cusco (Peru)

Visita al lloc més emblemàtic de El Perú, el Machu- Pichu.
No descobriré res que no hagis llegit o vist, però que et faré una descripció detalla de tot el que hi ha abans i després de la visita, és a dir del passa en general fora del recinte del Machu Pichu.
L'Aventura comença el dia abans a la població de Ollantantaibo, això si no vols anar a dormir a la població d'Aguas Calientes, que per mi es la millor opció i jo no vaig fer.
Si dorms a Ollantantaibo, has d'agafar el primer ten, a les 5 del mati i al cap de dues de trajectes arribes a Ahuas Calientes per agafar el bus que et portara a dalt el Machu Pichu, SORPRESA!!!!!!!!!!!!! dues hores de cua per agafar el bus. Son la gent que han dormit a Aguas Calientes.
Si hi ha dues hores i no vols fer la cua, hi ha la ruta peu, que hi hestas el mateix temps, ara cal estar en forma ja que puja per la vertical en un 80% del trajecte, el meu fill així ho va fer i varem trigar el mateix.
AIXÒ NO SURT A CAP GUIA TURÍSTICA
UN cop arribats a la plaça d'ingrés al Macchu Pichu, comença la visita al conjunt de ruïnes, actualment està dirigit i només et pots moure pel circuit que està delimitat, ara fa 6 mesos no era així.
Aquest mes de Març el govern de El Peru va canviar tota l'estratègia de visita el conjunt i ara només hi ha un torn de 2500 persona al llarga del dia i dues possibilitat de fer alguna cosa diferent però no les dues que son pujar al WAYNA PICHU o a la MONTANYA PICHU, en el meu cas en vaig veure forçat a la MONTANYA, que el dia que posaven a la venda LOS BOLETOS per el WYANA al minut 1 ja estaven esgotats ( agencies)
EL cert és que visita val molt la pena i la pujada a la MONTANYA, molt dura, val fer-la només entrar el recinte ja que a les dotze del migdia fan fora a tothom. Llavors encara tens temps sobrat per fer la visita, si tens el darrer tren per tornar a Ollantantaibo o be dorms altre nit a Aguas Calientes. Les dues hores altre cop no te les treu ningú.
SI vas per feina però sense estressar-te, també tens temps d'anar fins a LA PUERTA del SOL, ho recomano, es una caminada més suau però també te els seus punt de duresa. Les vistes son espectaculars.
RECOMANO QUE US PORTEU UN BON ANTIMOSQUITS O BE MANIGA LLARGA I PANTALONS LLARGS. ELS MOSQUITS SON FERES FEROTGES
La meva ruta es continua des de que agafo l'autobús i fins que torno a estar a Aguas Calientes.
Apa que vagi be.

info

Porta

• toporaton Oct 21, 2018

Muchas gracias por los consejos, muy util