Uploaded December 12, 2015

Recorded December 2015

0.8
1.6

near Lloret de Mar, Catalunya (España)

Lloret centre- Cami de Ronda
Pal
Castell
Ca la Es Frares
Ca la d'en Trons
Esllavissada
Esglesia

EMILI ORSO Dec 12, 2015

Sortida del passeig Maritim de Lloret, en direcció nord. A poques passes ens apareix una senyal GR 92, I anem en direcció Toss a de Mar. Passem per davant un castell privat, arrant del mar.Iniciem el Cami de Ronda.
    Passat un tunel excavat en la roca, ens apareix una cala preciosa.El petit problema es que s'ha de pujar un munt d'esglaons. Anem seguint pel cami amb vistes al mar.

EMILI ORSO Dec 12, 2015

Despres d'uns centenars de metres arrivem a la magnifica cala d'en Trons, petita amb una mica de sorra. Seguim el cami arrivant a la punt a des Cabdells, vistes fins a Blanes.uns centenars de metres mes, una valla prohibit el pas per una esllavisada, un cartell ens avisa que es pot desviar anant per un altre sender. Aqui donem volta I tornem al punt de partida.Pero abans donem una volta per Lloret, que en aquest temps esta molt tranquil.

• Photo of Manel_49

Manel_49 Dec 13, 2015

El GR 92 en general està molt ben senyalitzat. Llàstima de l'esllavissada. Bones fotos. Salut i cames!.

Fa temps vam fer aquest tros tot anant pel GR 92 de Tossa a Blanes. És un bon recorregut.

EMILI ORSO Dec 15, 2015

Molt bonic el tros que varem fer¡¡. Encara que no van ser gaires kilomètres. Un altre vegada farem desde Tossa cap avall, com dius