Uploaded December 9, 2014

Recorded December 2014

2.5
5.0

near Llinars del Vallès, Catalunya (España)

Caminada interessant pels voltants de Llinars que sortint i acabant a la Plaça de l'Església segueix a grans trets el traçat de la Ronda Vallesana de Llinars que es va realitzar l'octubre de 2013, amb el seguent recorregut, Llinars Jaciment de can Suari, Església de Sant Esteve del Coll, Torrassa del Moro, Ermita de Sant Sebastià, en els murs de la qual hem esmorzat i ens hem protegit del fort vent que ha fet avui, continua cap a Can Bordoi i el Castell Vell,després en una forta baixada fins a can Goita i passant per sota el Pont Blau d'arcades del TAV tornem al punt de sortida.

Baixada complicada

Sortida i arribada

Torrassa del Moro

• MaitePR Jan 31, 2019

Hola. La ida bien, pero la vuelta muy mal. Esta ruta es un peligro, nos vimos perdidos por la montaña. La ruta no seguía ningún sendero. Gracias que uno de nosotros se sabía orientar, si no, no salimos de allí. Muy mal.

• Photo of josepcastells

josepcastells Jan 31, 2019

Ho sento MaitePR , per les molesties ocasionades, nosaltres la vam fer el desembre de 2014, fent el recorregut corresponent a la Ronda Vallesana feta l'any anterior, i llevat del fort vent que feia aquell dia, i el punt que diu baixada complicada, no recordo cap problema d'orientació. A no ser , que els 4 anys que han passat, hagin emboscat algun dels senders, cosa que cal tenir en compte de cara a proximes realitzacions.
    Gràcies per el comentari, ja que pot servir com alerta per les pròximes repeticions.