Uploaded September 21, 2017

-13 f
1.9
3.7

near Llafranc, Catalunya (España)

Avui hem fet una Ruta no Circular entre Llafranc i Palamós per Camí de Ronda i GR-92, per fer aquesta Ruta hem utilitzat dos cotxes, el primer l'hem deixat en l'aparcament del Cementiri de Palamós i el segon en Llafranc en l'aparcament que hi ha en el carrer Lluís Marques Carbó.

Comencem la Ruta visita'n la Platja de Llafranc des d'on agafem les escales que ens portaran al començament del Camí de Ronda, lloc que coincideix amb el GR-92 fi casi arribar a la Cala del Crit, passant per Calella de Palafrugell.
Després de passar per vàries Cales fins a arribar al Cap Roig la Ruta segueix per l'interior entre arbres fins a arribar a la Platja del Crit, des d'on es veu les famoses Illes de les Formigues.
Continuem el Camí de Ronda passant pel Cap de Planes, Platja Rocabona (platja nudista), Cala Estreta, Cala de Corb, Cala i Mirador dels Canyers, on comença una pujada que ens alguns llocs és del 36% de pendent fins a arribar a dalt del Puig d'en Gener, des d'on es veu la Cala Sénia, continuem i arribem a sobre de la Cala de la Foradada (Roca Foradada dintre del mar on es pot passar amb barca) i el Poblat Ibèric, on després de fer un vol continuem per la Cala del Castell, la Cala S'Alguer, el Castell de Sant Esteve de Mar i la Cala de la Fosca.
Per acabar la ruta seguin el GR-92 passem pel Mirador del Cap Gros, el Punt Geodèsic del Cap Gros des d'on comença la baixada fins a arribar al Pal Informatiu de Cap Gros on deixem el GR-92 per anar a buscar l'aparcament que hi ha davant del Cementiri i Càmping de Palamós, fi de la Ruta i lloc on tenim el primer cotxe que agafarem per anar a buscar l'altre.