5.6

near Lladó, Catalunya (España)

Sortida de Lladó direcció als apostols, passem per trencant de Solà de Bados, travessem el riu Manol i anem pujant cap a can Mandra, anem pujant i una mica més amunt de l'alçada del trencant de Moncanut trobem una bifurcació de camins, agafem el de l'esquerra .Abans d'arribar a Albanyà hem de travessar la Muga per un passallís. Fins aquí hem anat seguint les marques grogues de Intinerània.
Una vegada passat la Muga, arribem a la carretera general, girem a l'esquerra direcció Albanyà i fem uns 500 mts d'asfalt. Just abans d'entrar al poble a mà dreta hi ha el GR11 que seguirem direcció Maçanet de Cabrenys. Passem per Sant Feliu de Carbonils, la Trilla i el Rimaló (masos abandonats). Passem per coll d'oliveda i a sant Andreu d'Oliveda deixem el GR11, i anem directes a Maçanet per la pista d'asfalt que passa per la Gorga de les Dones.
Tècinament és un trajecte fàcil de bon caminar, amb molta pista i pocs trams dificultosos, però és força llarg.
Curiosament el nostre gps garmin dakota 2.0 ens marca com a caminats 38,110 km. i uns desnivells acumulats de 1.453 de pujada i 1.340 de baixada i quan l'he descarregat aqui marca menys km i menys pujada.

• MAISMAIS Nov 19, 2014

Esteu forts chiquets

Encantat amb aquesta foto https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/llado-albanya-macanet-de-cabrenys-8277714/photo-4815165