Uploaded August 16, 2014

Recorded August 2014

2.7
5.4

near Gabas, Aquitaine (France)

Una ruta molt bonica pel Pirineu Francés, concretament al Parc Nacional del Pyrenees prop de la localitat de Gabas. La ruta la vàrem començar a l'aparcament de sota el llac artificial de Bious-Artigues, enfilant-se pels corriols que pugen cap al llac, un cop a dalt i passant per davant del mur de la presa, seguint direcció est, un cop acabat el mur girarem direcció sud, passant prop del refugi Pyrénéa Sports, anirem seguint el camí sempre direcció sud ja que no té pèrdua perquè és molt concorregut fins arribar a una cruïlla que ens indicarà cap a on volem fer la ruta, ja que la podem fer per dues bandes, nosaltres la vàrem fer pel recorregut llarg per el sender que passa per la cabana de Cap del Pont. Deixarem el sender i agafarem el HRP ( sender d'alta muntanya amb la frontera franco-espanyola , que travessa des de el mar Cantàbric fins al mar Mediterràni), seguirem aquest HRP fins havent passat uns 600 m. del llac Castérau i girant direcció Nord deixarem el HRP i agafarem el sender que ens portarà al llac Bersau.
Continuant camí sempre direcció Nord trobarem el Refugi D'Ayous davant del llac Gentau on canviarem la direcció a Est i trobant el GR10 que ja no deixarem fins a arribar al llac Bious-Artigues , on baixant per el mateix camí on vàrem començar la ruta , arribarem altre cop al Parking .
Mapa utilitzat Topo Pirineos.

Aparcament

Aparcament de sota el llac Bious-Artigues