• Photo of Likya Yolu 04 - Alinca - Gey - Bel

1,411 ft
2.2
4.3

near Alınca, Muğla (Türkiye)

Manzaraya doyacağınız, genel olarak kolay, yalnızca Bel'e çıkan son yokuşta "of" dedirten güzel bir parkur.

Parkur boyunca Gey'e kadar su yok. Bir tane kirli kuyu, bir de Osmanlı sarnıcı var. Her iki kaynaktan da su içmenizi önermiyorum. Yalnızca sarnıcı işaretledim. Mecbur kalırsanız suyu kaynattıktan sonra için. En iyisi Şubat- Mart - Nisan Alınca'dan 1,5 litre su ile yola çıkmak. Mayıs, Eylül ve Ekim ayları en az 3 litre su ile yürümenizde fayda var. Gey ve Bel'de su var. Parkurun detayları Outdoor Haber'de.

Sidyma rotasını kullanmanızı önermiyorum. Sidyma antik kenti öyle aman aman bir yer değil. Antik kentlere, kalıntılara meraklı değilseniz boşuna gitmeyin. Ayrıca Boğaziçi köyüne kadar asfalttan 3 küsür kilometre yürümeniz gerekiyor.

Shelter

Fatma PANSIYON

GEY

fountain

OSMANLI SARNICI

Su içmek için uygun değil. Kaynatmak suretiyle içebilirsiniz.

1 comment

• TrekkerLite Mar 10, 2020

I have followed this trail  View more

The scenery is amazingly beautiful. One of my favorite trails on Lycia!.