Uploaded April 24, 2014

Recorded April 2014

2.5
4.9

near l'Estartit, Catalunya (España)

Caminada pel parc natural del Montgrí, les Illes Medes i el baix Ter, amb sortida des de l’Estartit i amb el següent recorregut:
Sortida des de la platja de l’Estartit – passeig marítim i port – la Miranda – mirador del cap de la Barra – cala de la Calella – coll de les Salines - golfet i port del Falaguer – cala Pedrosa – pujada cap els Estufadors – camí del golf de la Morisca – mirador de la cala Foradada – cala Rostella – cala Ferriol – corriol cap al camí del golf de la Morisca – camí de les Pedreres - GR-92 – les Pedreres - carretera de l’Estartit – salt d’Euga – corriol i pujador sobre salt d’Euga – Roca Maura – Torre Moratxa – camí vell a Torroella de Montgrí – corriol a l’esquerra de baixada a la urbanització l’Amoladera – el coll de les Sorres – escales del cementiri – arribada al punt de sortida de la platja de l'Estartit.

• David Morris Apr 5, 2015

Very rocky path, wear sturdy shoes. some points have pretty steep parts.