Uploaded May 18, 2017

Recorded May 2017

1.8
3.6

near Santa Maria de Corcó, Catalunya (España)

Fàcil caminada matinal per veure el famós salt de la roca foradada que en aquesta temporada va ple d'aigua i està esplendorós. Aparquem al final del poble on hi ha un petit aparcament a l'esquerra i sortim baixant al carrer del raval fins a arribar a la carretera on comença el camí . En arribar a la foradada hem donat la volta per un petit corriolet que surt a l'esquerra i que dóna la volta al roquer permeten arribar al forat per tenir una altra perspectiva. Aquest caminet continua fins que ens trobem una corda i una cadena . La corda es pot pujar bé , però la cadena és bastant arriscat , ja que no fas peu i el precipici és important . Ho deixem per tant i decidim fer una volta pel riu fins a arribar un punt on no podem continuar sense mullar-nos . Hi ha racons de gran bellesa . Tornem enrere i passem de nou per la foradada que aquesta vegada deixem enrere per tornar al camí per on hem vingut però ara el continuem des de on l'havíem deixat per tornar a l'Esquirol pel camí Ral . Molt fàcil de fer i de seguir.