Uploaded May 3, 2014

Recorded May 2014

2.2
4.5

near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Deixarem el cotxe al cementiri de les Planes d'Hostoles, travessarem la carretera i seguirem el camí que hi ha davant mateix, passarem per davant d'una casa i agafarem el corriol que passa per al mig dels camps que ens portarà fins al primer gorg del riu Brugent, el gorg de la Plana. Continuarem fins a un segon gorg on hi ha una cascada i després haurem de recular un tros .

Seguirem un corriol fins a arribar a un petit canal on el seguirem fins arribar a la resclosa de Can Paulí, el que passa és que abans d'arribar a la resclosa no podem continuar perquè l'aigua passa per sobre la paret i hem de pujar per un corriol i tornar a baixar davant la resclosa.

Seguirem endavant per un corriol fins al gorg de la Mola on també i trobarem una cova amb una reixa però si pot entrà si et mulles una mica. Continuarem el corriol fins a trobar el carril bici, el farem un tros petit i després pujarem per un corriol que travessant la carretera pujarem cap al castell d'Hostoles.

Quan arribem al castell fem una sessió fotogràfica i baixarem per l'altre costat, tot seguin la carena fen puja i baixa passarem per al puig alt de la Nespleda, el collet de les comes, roques foradades, el collet del Sitjar , el collet de Masdéu i arribarem a l'ermita de Sant Salvador.

Continuarem per un corriol de baixada fins a la casa de l'Hoste on agafarem el camí que ens durà a Cogolls. Un cop a Cogolls girarem a l'esquerra per un camí asfaltat i el seguirem un tros fins poder entrar dins la riera de Cogolls.

Irem seguint per la riera, al principi és seca, però com més anem avançant hi ha més aigua. Seguirem la riera passant per un corriol, però s'ha d'anar amb compte perquè es passa per dins alguna propietat privada i s'ha de respectar, ja que si ens veu algú, pot ser que es queixin. ( Amb raó, perquè estàs dins una propietat però si es passa per la vora no hi haurà cap problema)

Seguirem pel corriol i arribarem al salt del Murris, un salt molt guapo que cau a un gorg que porta el mateix nom. Continuarem i fent canvis de corriol arribarem al carril bici, el seguirem cap a la dreta i arribarem al final de la ruta.

El temps és molt exagerat,(2 membres estaven molt tocats jaja i hem parat molt a tot arreu per fer fotos i admirar el paisatge) però unes 4 hores no te les treu ningú.