Moving time  2 hours 39 minutes

Recorded December 2018

1.7
3.5

near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Nou membres del Centre Excursionista de Sant Feliu de Codines (Colla del Dimecres) sortim en cotxe del poble a les 7,00 per anar fins Les Planes d'Hostoles. El projecte és el de aprofitar la caminada per veure el màxim nombre de gorgs possibles. Tot i això, hem de reduir fins a quatre els visitats, doncs els altres o be son més lluny o hi tenim dificultats per localitzar-los. El camí no es gens complicat, tot i que hi han llocs en que l'aigua que baixa dels torrents o la humitat del terreny aconsellen anar en compte per no mullar-se els peus o relliscar. Seguint el track no hi ha cap entrebanc remarcable, encara que hi han punts en que s'ha perdut la connexió amb el GPS, sobre tot a l'alçada de Vistalegre. Malgrat tot, des l'esmentada casa fins els Murris solament cal seguir els indicadors i en direcció al Gorg de la Plana, només cal agafar la Via Verda en el punt en que el camí hi passa per el pont del damunt.

ENCREUAMENT VIA VERDA CARRILET I GR 83.