Uploaded February 29, 2012

Recorded February 2012

1.4
2.8

near Mura, Catalunya (España)

Sortida de l’aparcament situat al costat de la carretera de Terrassa a Talamanca just passat el km13. Sot de la Bota, Coll Prunera, Coll dels Ginebres, Pla dels Ginebrons, Font Flàvia, Coll de Tanca, Canal de l’Escaleta (molt deteriorada per la sequera, la fullaraca i en concret, llaurada a manta pel senglar). Camí per sota la Roca Encavalcada (famosa “roca” una de les rareses més espectaculars del massís. Intentar explicar com s’aguanta la pedra és difícil i saber fins quan aguantarà també). No us perdeu els miradors naturals de la zona de les Fogueroses (val la pena treure el nas en cadascun, això sí, aneu en compte! Són molt aeris) Gaudim del moment i tornem enrere per seguir el camí que hem deixat abans que ens portarà primer a l’Agulla Petita de les Fogueroses amb una creu al capdamunt i desprès a l’Agulla Mitjana. El camí segueix endavant fins a un roca coneguda com El Paller de les Fogueroses, des d’aquí veurem una vista impressionant de la Canal del Llor i una roca coneguda com El Gegant just a sota el Montcau. Al fons també podrem veure la Carena dels Emprius i la Vall d’Horta. El camí que ens portarà a la Carena del Pagès, Roure del Palau, ‘La Capelleta’, Revolt de la Guineu, i baixada fins el cotxe.

Canal de l'Escaleta amb el camí per sota de la Roca Encavalcada