• Photo of Les Bulloses - Pic del Carlit

Recorded July 2012

2.5
4.9

near Égat, Languedoc-Roussillon (France)

Pugem al Pic del Carlit i aprofitem per fer la ruta dels 12 llacs.
És una de les excursions més impressionants dels Pirineus, val molt la pena per les vistes dels llacs des de dalt el cim i sobretot per la tornada. La tornada, vorejant els llacs, és una passejada suau sense massa desnivell i molt agradable de fer.
El nivell és moderat perquè s'ha de grimpar una mica abans d'arribar a dalt, però per la resta no té cap dificultat
Hem trigat una mica menys de 7 hores, anant bastant tranquils i fent algunes parades. Creiem que es pot agafar com a referència.

• ifigeniaa May 5, 2014

Ruta increïble, tot i que la pujada al Carlit, del principi al final, per a nosaltres va ser molt demandant. El tros que es pot fer a peu té molt pendent i pedretes que fan fàcil relliscar, i el darrer tros com és sabut s'ha de grimpar (per a mi més segur i fàcil que els trams de camí en pendent, amb pedretes i exposats...). La tornada pels llacs certament és espectacular!