Uploaded November 11, 2017

Recorded November 2017

1.8
3.7

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Comencem la ruta a l'aparcament de Santa Fe del Montseny i passarem per davant l'ermita de Santa Fe, continuarem per la pista i ens desviarem per un corriol per anar a veure la forca del Montseny, que és una forca clavada en un faig.
Desfarem el corriol i passarem per davant de Cal Trompo, on en la bifurcació girarem cap a la dreta i seguirem la pista passant pel mig de la fageda fins a arribar al convent del pla de l'Espinal. Travessarem la carretera i començarem a enfilar fins a arribar a la font de Briançó.
Ara ens desviem cap a la dreta i continuarem pujant fins a la collada Sesagudes, on seguirem cap a la dreta per fer el cim de les Agudes. Desfarem el camí fins a la collada i seguirem carenejant passant pel turó de l'Home, el Puig Sesolles i arribem al Turó Grós.
Continuarem baixant pel dret, direcció mirant les Agudes fins a trobar una pista que seguirem un bon tros avall fins que en una bifurcació de dreta o esquerra seguirem pel mig per un corriol que baixa decididament passant per l'abraçada que és un faig i un pi que estant embolicats entre ells.
Continuarem baixant fins a tornar a trobar la pista que seguirem fins a la font de Passavets on travessarem la carretera i seguirem per un camí que va en paral·lel a la carretera fins a arribar altre cop a Santa Fe on podrem veure unes sequoies molt altes just abans d'arribar al cotxe i final de ruta.