Coordinates 1983

Recorded March 2019

4.5
9.0

near L'Arboç, Catalunya (España)

Ruta circular, amb sortida i arribada a l’Arboç.
Sortim de l’Arboç pel camí de la Costeta per anar a la font de l’Horta, masia de la Creu, baixar al pantà de Foix i Cal Bladet, continuar pel camí que va reseguint la vora del pantà fins a la presa. Des de la presa seguim cap a l’ermita de Lourdes, pugem a la Fita dels Tres Termes, cim de La Talaia, serra de Bonaire i tornem pel Pla de les Palmeres, Can Figueres, El Castellet i des d’aquí tornem a l’Arboç per la riera de Marmellar, camí Moliner i camí de la Costeta.
Tot el recorregut es fa per pistes o camins en bon estat excepte al creuar el riu Foix, just abans d’arribar a l’ermita de Lourdes, on hi han uns pocs metres amb molts esbarzers però que fan difícil els pas. Si es volen evitar aquests metres, en el lloc on es deixa la carretera BV-2115 per agafar el corriol que va cap a l’ermita es pot seguir per la carretera durant 1 kilòmetre fins al punt on comença el camí de pujada cap a la Fita dels Tres Termes i La Talaia, i anar i tornar a l’ermita.