Uploaded November 29, 2016

Recorded November 2016

2.9
5.8

near L'Arboç, Catalunya (España)

Caminada des del bonic poble de l’Arboç al pantà i parc de Foix, passant pel municipi del Castellet i la Gornal, amb el seu castell ben arranjat i l’església de Sant Pere, on hem pogut gaudir de molt bones vistes de l’embassament ben ple desprès de les pluges dels últims dies..

El recorregut comença darrera l’església on hi un aparcament just al costat de la reproducció de la Giralda, des d’on hem anat seguint l’antic traçat del GR-92, creuant primer la riera de Mermellar que poc desprès desemboca el riu Foix, que creuem abans d’arribar al Castellet, poble molt bonic i ben arranjat, amb el castell ben conservat i predominant l’indret, a la part superior hi ha l’església de Sant Pere de Castellet i amb diferent balcons que permeten contemplar el pantà del Foix.

Seguim endavant pel GR-92, tot pujant la serra Malla, fins a l’abandonada i imponent masia de cal Balaguer, on deixem el GR per començar la baixada pel fondo de Coma Pineda, passem per sota la carretera BV-2115 i creuem l’imponent aqüeducte de les aigües de Vilanova i la Geltrú, mentre fem la pujada per la carretera cap a la presa del pantà, que creuem mentre observem que està completament ple i amb un bon salt amb l’aigua sobrant.

Seguim vorejant l’embassament fins a cal Bladet, passem per la urbanització el llac del Foix i el pont de la font d’Horta fins que arribem a la carretera BV-2116, que seguim un petit tram fins que girem a l’esquerra per pujar a can Semison i un dipòsit d’aigua, passat el qual girem a la dreta per baixar als plans de la Costeta, on hi ha moltes vinyes i arribar tot seguit al punt de sortida de l’Arboç, on desprès de dinar força bé, hem aprofitat per fer una visita turística a aquesta bonica població.
Provisioning

Dipòsit d'aigues

• Photo of Pelayo García

Pelayo García Jul 25, 2017

Un recorrido con paisajes variados y sencillo de completar. Una vez pasado Castellet, la subida al punto más alto se realiza por unas rocas grandes lisas. La aproximación al pantano se realiza a partir de la mitad del recorrido.

• Photo of erill

erill Jul 29, 2017

Gracias por el comentario y valoración.
    Salud y buenas caminatas!