Moving time  3 hours 57 minutes

Recorded February 2018

2.7
5.5

near L'Ametlla del Vallès, Catalunya (España)

Sortida de l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès, per seguir cap al camp de futbol, i el torrent del Berder que deixarem en lleu pujada fins a la carretera que uneix l'urbanització del Serrat a l'Ametlla.

Seguir pel costat de la carretera en direcció a l'urbanització del Serrat fins que agafem el camí del cementiri, que deixarem per agafar una pista a la dreta, passant per Collfred i posteriorment arrivarem a Sant Bertomeu de Montràs.

Travessarem l'urbanització del Serrat que deixarem per un corriol que s'agafa en un lloc que hi han unes parets de totxanes de mig metre d'altes, que amb una forta pujada d'uns 100 metres, arrivem al Serrat de l'Ocata.

Seguim una pista que deseguida es converteix en corriol que passant per unes masies arrivem a la pista de va de l'Ametlla al Santuari de la Mare de Deu de Puiggraciós.

Seguim aquesta pista que ens portarà al Santuari i la torre del telègraf òptic.

Continuarem pel corriol en direcció llevant que seguirem, fins que arrivem a una pista, molt precària, que en direcció sud-oest ens portarà al mas Miquel.

Passat la casa trovem una pista més bona que agafem, seguin diverses pistes i algún corriols fins a l'hermita de Sant Nicolau.

Deixem aquesta hermita i amb una breu caminada arrivem a les primeres cases de l'Ametlla. Per dins del poble arrivem al cotxe en uns minuts.

Caminada molt diversificada, que només és aconsellable fer amb GPS, pels moltisim encreuements que es trovem en el recorregut.

Erem en Josep, en Ramón, en Ferran i Jo.

Inici

Torrent de Barder

Pont i mina de can Millet

Banc de can Millet

Font del Recó

Pont

Torrent de Berder

Trencant a l'esquerra

Pista dreta costat carretera

Seguir carretera

Trencant a l'esquerra, camí del Cementiri

Cementiri i trencant a la dreta

Collfred, trencant a la dreta

Trencant a la dreta

Font de la Figuerola

Sant Bertomeu de Montràs

Carrer Eduard Tolrà

Trencant a l'esquerra. Per uns petits envans