Uploaded September 27, 2018

Recorded September 2018

2.0
4.0

near la Garriga, Catalunya (España)

Grup Osona Camina, La nostra filosofia segueix inalterable: Estimem i ens plau assaborir la natura, la companyonia, el paisatge, el bon ambient, les converses, la calma… I no, no ens agraden ni les presses, ni els rècords, ni les medalles… Aquí, no! D’altra banda, el país n’està ple de clubs esportius que valoren i fomenten aquestes coses; clubs que compleixen una funció important, però diferent a l’esperit i als objectius que defensem a OSONA CAMINA i que ens han caracteritzat des dels inicis. Gràcies.

Excursió completament circular que volta la Serreta i els seus boscos, visitant dos exemples diferents del romànic de la zona, com són Sant Nicolau i la Doma i les restes de la vida que s'havia dut a terme en èpoques pretèrites, com can Beia, el Cogul i les vinyes de la Serreta.

Aquesta sortida té una llargada de poc més de 12 km, i un desnivell positiu acumulat de 333 m. La sortida i arribada fou des la plaça de l'Ajuntament, a les 8h, de la mà d'Osona Camina i de GEBRACB..

Nosaltres hem fet el mateix recorregut però sortint i acabant a la Garriga des de l'Aparcament de les Roques.

• Photo of RICARDOPIÑAR

RICARDOPIÑAR Sep 28, 2018

Caminata muy tranquila para hacer en bici carril ancho.