Uploaded September 8, 2019

Recorded September 2019

2.2
4.5

near Piau Engaly, Occitanie (France)

RECORDA    si et posiciones sobre    " Veure més  "    (de color blau)  que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l' excursió.

Sortida - arribada: Presa del Lac de Cap de Long.

Anirem per la pista que volta el Llac per la cara de migjorn fins al seu final. En aquest punt surt un camí (fresat i amb fites que continua voltant el Llac). El camí conforma va marxant, va pujant per anar guanyant alçada fins arribar a sobre del final del Llac.
Aquí el camí comença una lleugera baixada, fins arribar en una zona de pedres grosses. Farem una petita baixada per entrar dins de les pedres i les creuarem. A la sortida seguirem novament el camí que ens portarà a trobar el Rec que baixa de la muntanya de Cap de Long.
En aquest punt tenim un rastre senyalitzat amb fites per la cara nord del Rec i un camí fresat per la cara sud del Rec (el farem servir a la baixada). Nosaltres per la pujada farem servir el de la cara nord, fins arribar a sota de la muntanya que tenim al davant, per la cara de Llevant.
En aquest punt creuarem el Rec per agafar el camí que puja per la cara sud. Aquest camí puja pel mig de la muntanya en direcció a Llevant i per sobre del Rec. En aquest tros que és d'uns 200 metres aproximadament, ens caldrà en algun tram, ajuda de les mans (res d'importància).
Un cop sortim d'aquesta pujada, el camí, s'aplana i passa pel mig d'una canal fins sortir a un aiguamoll, amb un petit estany, que voltarem per la cara nord. Creuarem el Rec i pujarem en direcció a Llevant on trobarem un petit pla.
Aquí el camí puja en sentit sud, per més amunt girar a Ponent uns cent metres, per continuar en direcció al sud-est, fins arribar a una zona força plana de roques llisses. En aquest punt girarem al sud-est i creuarem la zona de roques llisses, fins arribar al peu de la muntanya, on el camí enfila recta al sud per pujar al Coll entre el Campbieil i el Lentilla.
Un cop al Coll anirem primer al nord, per pujar al Pic de Campbieil, un magnífic mirador de 360º graus (veure fotografies), per tot seguit anar al sud per pujar a sobre del Lentilla. La baixada la farem desfent el camí de l'anada.

Cartografia: I. G. N., mapa 1748 ET Néouvielle Vallé d'Aure.

Presa de Cap de Long

Vistes

• Photo of manuel haba.

manuel haba. Sep 16, 2019

Hola, me parece genial esta ruta y quiero hacerla. ¿Que me pilla cerca para dormir? Gracias por todo.