Moving time  3 hours

Recorded April 2018

2.2
4.5

near el Baix Guinardó, Catalunya (España)

Recorregut circular pels districtes barcelonins d'Horta-Guinardó (Barris de Can Baró, el Carmel, Guinardó, Teixonera, el Coll i Font d'en Fargues) i Gracia (Barri de Vallcarca i Gracia alta) que uneix i travessa els espais verds dels següents parcs: parc del Guinardó (Turó de la Rovira), Parc Güell (Turó del Carmel), Parc de la Creueta del Coll (Turó de la Creueta), Jardins d'en Putget (Turó d'en Putget) i el Parc de les Aigües. Combinació de trams verds i urbans, ruta ideal per fer barri, amb infinitud de variables possibles, constants punts d'habituallament (fonts i tendes) i amb opcions d'abandonar des de qualsevol punt (trams verds no) mitjançant transport públic.
Interior del primer parc de l'itinerari
Plaça que trobem al sortir del parc de les Aigües camí de l'entrada del Parc del Guinardó.
Entrada ubicada al carrer Mare de Deu de Monsterrat amb el Passatge dels Garrofers
Font i mirador dins del Parc del Guinardó cami dels "bunquers", la cima de Turó de la Rovira
Escales que accedeixen al recinte de les antigues bateries, condueixen a la cima del Turó.
Cima del Turó
Vessant "nord" del turó per on hem de baixar (Cr Gran Vista) camí del Turó del Carmel i el Park Guell. Hi han parades de bus i parking
Acaba el carrer Gran Vista. Hem d'anar cap al carrer Santuari i pujar pel caminet de l'esglesià que hi ha.
Cima
Mirador prop de l'escola Virolai. A l'esquerra del mirador trobem les escales que hem baixar per accedir a l'entrada del Park Guell
Sortida secundaria del parc. Haurem de creuar 3 o 4 carrers del barri del Coll per accedir a l'entrada del següent parc, el de la Creueta del Coll.
Carrer del barri del Coll que uneix pràcticament la sortida del Park Güell i l'entrada del Parc de la Creueta
Hem d'agafar aquest camí de sorra (petanques) per accedir als carrers ubicats a l'altre banda del parc i així poder arribar a la cima del turó on trobarem la Creueta.
Carrer de Morato (que fa cruilla cr Lorda) que hem d'agafar que ens conduirà pràcticament a la cima del parc per continuar l'itinerari
Cresta del Turó que recorre el parc
Des d'aquí hem de baixar pel carrer Castellterçol fins al Passeig Mare de Deu del Coll, que ens conduirà a pont de Vallcarca
Pont que uneix els barris de Vallcarca i el Coll. Ens condueix als jardins i Turó d'en Putget
Ens apropen pràcticament a l'entrada del parc
Ubicada al carrer Marmellà
El carrer Manacor uneix els parcs del Turó d'en Putget i el Park Güell, que haurem d'atravessar d'una altra forma a la primera per retornar al punt d'inici.
Punt per on entrem la primera vegada i per on sortim la segona vegada que passem per aquest parc.
Plaça que ens trobem entre el Park Güell i el Parc de les Aigües. Un cop aquí agafem la Travessera de Dalt fins la Font Castellana i el Parc de les Aigües
Últim pas del itinerari, per tornar a entrar al parc per un lloc diferent al inicial