Uploaded July 16, 2017

Recorded July 2017

4.3
8.5

near Gausac, Occitanie (France)

Caminada de la Colla Camins i Cims ,
Una llarga caminada que ens ha permés de coneixer bona part de la meitat Nord del
Massís del Canigó
Agafem la direcció d'Arles sur Tech , i pujem cap Corsaví , continuem pujant fins on acaba la ctra. asfaltada , i deixem el cotxe a la zona de les antigues mines de Batère.
Sortim del refugi de Batère i comencem a pujar cap al coll de la Cirera , a partir d'aquí , anem carenejant i pujant , passant pel Puig del Pèl de Ca , Pic de Gallinassa , Roc Negre , fins la Portella de Leca.
Baixem per la tartera fins el Gorgs de Cadí i ja agafem el camí que s'enfila cap el Canigó per la Portella de Valmanya, ens enfilem per la xemenia i fem el Cim.
Baixem de la Pica del Canigò , desfen el camí de la xemeneia fins la Portella de Valmanya , ara ja comencem la baixada pel torrent de la Llentilla (procurant seguir unes marques blaves i fites ), fins enllaçar amb el GR-10 . Passem pels refugis de Pinatell i l'Estanyol , aquest GR-10 , ens porta fins el Coll de la Cirera , on desfem el camí de baixada fins el Punt de Sortida.

COLL DE LA CIRERA

SORTIDA - ARRIBADA

• Photo of Joan Mora Bosch

Joan Mora Bosch Jul 27, 2020

Moltes gràcie pel track. Perfecte!