Reu

Recorded May 2015

1.5
3.1

near la Morera de Montsant, Catalunya (España)

Deixem el cotxe al aparcament que hi ha al cap de munt del poble i sortim caminant direcció N a la Serra Major per el Grau de la Grallera, el camí esta molt ben senyalitzat, anem al mirador i tornem enredera, encara que no hauria calgut dons seguint per el mirador arribaríem al mateix lloc, seguim pujant hi arribem al Grau de la Grallera, que es puja bastant be desprès arribem a la Serra Major, anem a l'esquerra direcció a Cabacés, passem per el Pilo de les Senyals, uns 400m mes endavant trobem el Pi del Cugat, allí deixem el caminet i baixem a ma dreta al Clot del Cirer, no esta senyalat pero totom ja sap per on es baixa, al final hem de saltar d'una roca es l'unic pas una mica dificil, al entrar al Clot del Cirer sembla que entris en un altre mon, aquí tot es verd salta aigua d'una roca dins d'uns troncs buidadts que porten l'aigua a un abeurador, tambe hi ha dos nogueres. Esmorzem sota una balma hi sortim caminant per l'altre punta, anem a l'esquerra aprofitant el PR-C14 que ve del pont natural per el Barranc de la Falconera per pujar a la Serra Major. Baixem direcció al Grau de Salfores seguint el bonic Barranc de Miro, pujem al cingle d'on tenim unes magnifiques vistes del Priorat i del lloc d'escalada conegut com el Racó de Misa, avui tenim sort hi veiem un escalador. Superat el aeri tros inicial del grau, els primers metres són de pedra solta hi s'ha d'anar amb compta de no relliscar, en algun petit tros s'ha de grimpar, ara nomes hem de seguir el caminet per arribar al poble i al cotxe

La Morera de Montsant

La Morera de Montsant

• Photo of jordisiol

jordisiol May 10, 2015

Ruta molt completa, ideal per un matí. Felicitats.